Divote je u luksuznom ambijentu hotela Materra predstavio korejsku clean kozmetiku uživo, a najavljuju i nove projekte za sve ljubitelje kvalitetne njege i estetike
Kada netko svaki kozmetički proizvod prije nego što ga stavi u prodaju prvo isproba na vlastitoj koži, te ga pusti u prodaju tek kada se uvjeri da uistinu funkcionira, tada zaista čvrsto stoji iza svojih brendova. Upravo je to priča web shopa Divote, koji je nedavno proslavio svojih prvih godinu dana, a iza kojeg stoji poduzetnica Josipa Pipunić.
Od ideje do prvog pop-up storea
Josipa je u potragu za najboljim i čistim proizvodima za kožu lica krenula još prije pet godina, kada je malo tko uopće znao za korejsku kozmetiku ili ju spominjao. U međuvremenu se dogodio pravi hype oko korejske kozmetike koja je danas ultimativni hit, a glavni distributer za clean kozmetiku u kojoj nema nikakvih umjetnih boja, mirisa i dodataka upravo je Divote.
Stoga su nakon prvog rođendana, ovog vikenda organizirali i svoj prvi pop-up store, i to u prekrasnom ambijentu hotela Materra. Čista i moderna arhitektura ovog luksuznog resorta odlično se uklopila kao kulisa za pop-up store na kojem su sve zainteresirane dame, ali i pripadnici snažnijeg spola, mogli ne samo kupiti nego i uživo isprobati svu kozmetiku koja se prodaje na webu. Naime, upravo je ta mogućnost jedna od nedostataka online kupnje, koja je sada bila preskočena.
Što Divote čini posebnim
Svoja razmišljanja nakon godinu dana rada web shopa i najave za nove projekte u okviru Divote web shopa s nama je kratko podijelila i osnivačica Josipa Pipunić.
– Ono što je jedinstveno u našem web shopu je to što smo specijalizirani za clean korejsku kozmetiku. Svi naši proizvodi koje nudimo na web shopu su detaljno proučeni, analizirani, testirani i tek kada smo se osobno uvjerili da su dobri, kvalitetni i da nemaju niti jedan loš sastojak, tada ih puštamo na naš web shop.
Sama sam prije pet godina postala zainteresirana za korejsku kozmetiku, jer sam imala problema s kožom lica i počela ju koristiti za svoje potrebe. To mi je transformiralo kožu puno brže nego bilo što što sam ikada probala, a stvarno sam probala sve. Bilo mi je važno da proizvod koji koristim uistinu bude clean, da nema niti jedan toksičan sastojak, umjetna bojila, parabene ili umjetne mirise.
Vrlo brzo su me i prijatelji počeli moliti da im nešto preporučim i shvatila sam kako je to nešto što hrvatskom tržištu treba. Prije pet godina, korejska je kozmetika bila gotovo nepoznata na našem tržištu, a sada je ogroman hype. Ono što je danas prosječnom konzumentu teško, u šumi proizvoda, prepoznati kvalitetan proizvod. Naime, danas društvene mreže igraju veliku ulogu i postavljaju trendove koji nisu nužno uvijek najbolji. Mi se ne vodimo za trendovima. Ja osobno istražujem svaki brend, posjećujem tvornice, osnivače, često odem u Koreju i sa svim osnivačima kozmetike koju uvozimo imamo prijateljske odnose.
Zapravo je sve iz moje osobne ljubavi preraslo u nešto drugo. Ono što sam ja htjela omogućiti kupcima je da na jednom mjestu imaju sve sigurne proizvode, da ne moraju sami trošiti puno vremena analizirajući svaki sastojak i da stvorimo mjesto gdje će nišni korejski brendovi biti dostupni. Imamo u najavi i druge brendove na kojima radimo i koji još rade na certifikatima. Uvijek aktivno radimo na istraživanju novih brendova. Ovo je samo početak i pripremamo jako puno stvari ove godine, najavljuju Josipa i Divote.
Piše: N.Z.E.
Foto: Ena Lusavec istok.hr